HTML

Right now

Naplót írok, aki többet vár, attól elnézést kérek ... Nekem fontos dolgokról.

Friss topikok

Éppen most ránéztem a lányomra, és úgy éreztem le kell írnom, hogy néha szinte fáj, annyira szeretem őket ... Biztos, majd még lesz ilyen kitörés, úgyhogy azért is indítottam a blogot (naplót). Ilyen az, ha sokat van egyedül az ember. Előbb-utóbb itt köt ki ... gondolom. Vagy a diliházban.

Címkék: gyerek magányos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rightnow.blog.hu/api/trackback/id/tr815250596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása